LA TERTÚLIA DEL QUART PIS (històric)

bloc de quart curs de l'institut Jaume Almera 10-11
  • rss
  • Inici
  • Pàgina d’exemple

Un dia fantàstic

Josep M. Altés Riera | 8 desembre 2011

Ahir em vaig llevar sobre les deu del matí i vaig esmorzar. Després, vaig anar a vestir-me. Llavors vaig pujar a l’ordinador a esperar que arribés el meu cosí per agafar l’autobús per anar a Mataró.

El dia pintava d’allò més bé. Ens vam trobar tots a la parada d’autobús del Videoclub. A Premià, van pujar uns altres amics. Érem set en total. Vam arribar al Mataró Parc a la una del migdia. Vam decidir quina pel·lícula veuríem. Ens vam decidir per “Fuga de Cerebros 2” una pel·lícula d’humor. A continuació Vam anar al McDonalds a dinar. Després vam anar a fer un tomb pel Centre comercial i finalment vam anar al Media Markt a jugar amb les consoles on et deixen provar jocs. Llavors vam anar a l’Alcampo a comprar begudes i menjar per la pel·lícula, i quan vam pujar a dalt per comprar les entrades hi havia una cua immensa. La pel·lícula començava a les quatre i encara no teníem les entrades. Vam comprar-les just i vam entrar a la sala quan la pel·lícula no havia començat. La pel·lícula va ser molt divertida: va durar dues hores però no es va fer pesada de veure. Quan va acabar faltaven deu minuts perquè l’autobús marxés. Tornant vam comentar la pel·lícula i parlant sobre altres temes. Vaig arribar a casa a un quart de vuit molt content.

Quim

Categories
Cinema, Diversió, Quim Roca
Comentaris RSS
Comentaris RSS
Retroenllaç
Retroenllaç

« Nervios La unió fa la força »

Una resposta a “Un dia fantàstic”

  1. Josep M. Altés Riera ha dit:
    9 desembre 2011 a les 19:35

    Quim, un dia realment fantàstic. Ben ple d’activitats divertides.
    – “vaig pujar a l’ordinador” dit així sembla com si t’haguessis enfilat a l’ordinador, no et sembla?
    – “Ahir em vaig llevar sobre les deu del matí i vaig esmorzar. Després, vaig anar a vestir-me. Llavors vaig pujar a l’ordinador a esperar que arribés el meu cosí per agafar l’autobús per anar a Mataró” (nou formes verbals en poc més de dues línies)
    Podem esporgar-ho simplificar-ho, per exemple, així:
    “Ahir em vaig llevar sobre les deu del matí. Després de l’esmorzar, un cop vestit vaig estar a l’ordinador mentre esperava el meu cosí per agafar l’autobús cap a Mataró” (hem eliminat quatre formes verbals i, sobretot una sintaxi molt estranya: “vaig pujar… a esperar…per agafar… per anar)
    – El segon paràgraf s’entén molt bé, encara que resulta massa monòton com a conseqüència de la repetició de la mateixa estructura sintàctica: “vam+infinitiu” (disset vegades!). Segur que en algunes ocasions es pot suprimir o es pot canviar per alguna altra expressió. Així l’escrit resultaria més variat i menys feixuc. Prova-ho!
    Força bé en general. No dexis d’escriure, d’acord?
    Josep Maria

    Respon

Fer un comentari

Feu clic aquí per cancel·lar la resposta.

 

Administració

  • Entra
  • RSS dels articles
  • RSS dels comentaris
  • WordPress.org

Cerca

Articles

Categories

rss Comentaris RSS valid xhtml 1.1 design by jide powered by Wordpress get firefox